גל”צ: קרדיט לכל פועל

למה נותנים בגל”צ קרדיט לזה שמשמיע את המוזיקה? חשוב לו, מקצועית, שיידעו שהוא לחץ על כפתור ה-Play?

תגובות

תגובות

Powered by Facebook Comments

תגובות

15 תגובות לפוסט “גל”צ: קרדיט לכל פועל”

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) on 13 בפברואר, 2007 23:40

    אתה בטוח שזה לא זה שבוחר את השירים? אולי טכנאי הסאונד? קשה לי להאמין שהם מחזיקים מישהו שלוחץ Play…

  2. מאפיית פרסום on 13 בפברואר, 2007 23:56

    בשביל שימשיך להכין קפה בין התוכניות… קרעת אותי.

  3. עידו קינן on 13 בפברואר, 2007 23:58

    Anonymous, לא מדובר בטכנאי או בעורך המוזיקלי. כרגע היו קרדיטים בגל”צ: “את המוזיקה ערכה X, השמיע אותה באולפן Y”.

  4. אבא'לה on 14 בפברואר, 2007 00:06

    תמיד חשבתי על זה, שבעצם בטלויזיה וברדיו נותנים את אותם קרדיטים, אבל בגלל שברדיו מקריאים אותם – הם מקבלים הרבה יותר חשיפה.
    אני בטוח שכל מאזין גל”צ ממוצע יכול לדקלם כמה שמות של טכנאים ומנגני מוזיקה, ואילו שמות של מפיקים בפועל בתוכניות פריים טיים בערוץ 2- בקושי מישהו מכיר.

  5. יהודה הימית on 14 בפברואר, 2007 00:14

    אמנם הקרדיט ניתן על השמיע את המוסיקה, אך העבודה של האדם מאחורי זה, שהוא גם הקריין התורן, היא הרבה יותר מורכבת מכך וחיונית לשידור השוטף. זה לא רק ללחוץ על הכפתור של הפליי.

  6. צפריר on 14 בפברואר, 2007 00:15

    מיכל לוין בלינג בלינג

  7. עידו קינן on 14 בפברואר, 2007 00:57

    יהודה הימית,
    אז שיתנו לו קרדיט של קריין תורן. זה ממש נלעג לתת למישהו קרדיט על השמעת המוזיקה (במיוחד כשלפעמים אומרים שהוא “ניגן את המוזיקה”, ומיד אתה מדמיין תזמורת של איש אחד באולפן).

  8. עמית on 14 בפברואר, 2007 08:57

    זה כנראה נוהג אנכרוניסטי ששייך לימים שבהם זה ש”ניגן את המוזיקה” היה במעמד של חצי אל

  9. אדר שלו on 14 בפברואר, 2007 09:54

    אתמול עשיתי רדיו בפעם הראשונה (אם כי הלא אחרונה), והשולחן באולפן היה מכוסה דפים לבנים עם שמות של אנשים שעושים דברים, בשביל הקרדיטים. הרבה כאלו.

  10. מ.מ on 14 בפברואר, 2007 10:44

    העניין הוא חסכוני, שלא לומר קמצני

    יכלו לשים טכנאי שינגן את השירים אבל זה היה עולה כסף
    אז שמים קריין (שהוא חייל בחובה) וקוראים לו אחראי שידור, או קריין תורן והוא עושה את העבודה של הטכנאי רק עם קרדיט במקום כסף

  11. ברק פיטוסי on 14 בפברואר, 2007 11:24

    זה עיניין של נוהל צה”לי.
    גם אני כשהיית בסדיר הייתי מקבל קרדיט בכל פעם שהייתי עולה לשמירה.
    אמנם הוא היה מופיע רק ברשימת השמירה. אבל גם זה משהו.

    ושאלה, למה תמיד התגובות שלי צריכות להמתין לאישור? אני לא ראוי עדיין לאמון?

  12. יהודה הימית on 14 בפברואר, 2007 12:17

    למ.מ.
    יש גם טכנאי, שידיו מלאות בזמן השידור בדברים אחרים. הקריין התורן לא עושה את העבודה של הטכנאי. אחראי שידור (או אחראי משמרת כמו שהוא מכונה בגל”צ) זה תפקיד אחר לגמרי.

  13. מ.מ on 14 בפברואר, 2007 16:19

    ידיו מלאות בקפה ועיתון. רוב המשמרת הוא סתם מעביר את הזמן.

    ואולי זה הזמן לסיפור הידוע על יאיר ניצני שהיה טכנאי בגל”ץ וצלצל בזמן המשמרת לאמא שלו שאמרה לו – שנייה אני אנמיך את הרדיו, והוא ענה לה –

    זה בסדר אמא אני אנמיך מכאן :)

  14. גלצניק on 21 בפברואר, 2007 21:47

    הקרדיט “ניגן את המוזיקה” שמור מימים קדומים ואפלים בהם זה שהיה שם את ה>בולע רוק

  15. משתמש אנונימי (לא מזוהה) on 31 במאי, 2016 18:15

    מי שבוחר את המוזיקה ברוב הפעמים הוא גם טכנאי השידור שיושב בקונסולה

פרסום תגובה