דהמרקר וגלובס דיווחו על הזוכה מהשנה שעברה

אתר דה-מרקר דיווח לפנות בוקר (1:59) כי חברת בוקסי זכתה בתחרות ה-Last Gadget Standing בתערוכת CES. “בחור אנלוגי”, שהלשין על כך, מעריך ש”מישהו שם כנראה הסתכל באתר התחרות משנה שעברה, אז אכן זכתה בוקסי בתחרות“. השנה לא רק שלא זכתה, היא אפילו לא היתה מועמדת.

בינתיים נעלמה הכתבה, לא לפני שבגלובס (13:40) הספיקו לעשות פולואפ.

תגובות

תגובות

Powered by Facebook Comments

תגובות

7 תגובות לפוסט “דהמרקר וגלובס דיווחו על הזוכה מהשנה שעברה”

  1. עידן בכור on 9 בינואר, 2011 15:23

    …אז מי דיווח – כלכליסט (שמופיע בכותרת) או גלובס (שמופיע בידיעה)?

  2. עידן בכור on 9 בינואר, 2011 15:24

    אופס.. תיקנת…

  3. ג'וני on 9 בינואר, 2011 15:42

    …אופס, תיקנת — או אופס, תיקנתי?

  4. עידו קינן on 9 בינואר, 2011 16:21

    הבחנתי ותיקנתי, תודה.

  5. אל אל קול שין on 9 בינואר, 2011 19:24

    זה אומר שעכשיו צריך כתב היי-טק אחד יותר בדהמרקר?

  6. שוקי on 9 בינואר, 2011 20:05

    הונאות באימייל מבוססות על ההנחה, הדי סבירה כשלעצמה, שהטיפשות מתפזרת באוכלוסייה באופן נורמלי. כלומר: אחוז מסוים של האנשים שמקבלים אימיילים כאלה יהיו מספיק טיפשים כדי לשלם.

  7. ההוא שבדק on 10 בינואר, 2011 11:11

    24 שעות אחרי: גלובס עדיין לא תיקנו את הכתבה. עדיין לא נודע להם בגלל הפרשי השעות עם לאס-וגאס?

פרסום תגובה