“לדידי יכול היה למות ב-2.0”
ריי סוזוקי מפיצ’פורק.קום התבקש לכתוב ביקורת על האלבום החדש של ג’ט, להקה מהסוג שחברות סלולר משתמשות בשירים שלה לפרסומות. וזו דעתו המלומדת של הכותב על האלבום, וביקורת המוזיקה הטובה ביותר שקראתי אי פעם.
ריי סוזוקי מפיצ’פורק.קום התבקש לכתוב ביקורת על האלבום החדש של ג’ט, להקה מהסוג שחברות סלולר משתמשות בשירים שלה לפרסומות. וזו דעתו המלומדת של הכותב על האלבום, וביקורת המוזיקה הטובה ביותר שקראתי אי פעם.
והביקורת אף נכונה.
אבל זה קצת ישן, לא?
למרות שלא היה קרדיט ידעתי שזה מוכר לי
http://popup.co.il/
ואז נזכרתי איפה קראתי את זה קודם
http://oranhuberman.com/
וליתר בטחון גם כאן
http://cafe.themarker.com/view.php?t=17280
לא יודעת, קיבלתי את ההלשנה על זה אתמול בערב.
ישן מאוד, וזכה להד בלוגי נרחב בזמנו.
“קצר וקולע”
אדיר. צחקתי ממש.
לא מצאתי לא אצל אורן ולא אצל יובל. נא לתת לינק.
התגובה מאת “השעון הדובר” היא של חרמון. לא נותנים קרדיט לכל בלוג שפירסם לינק לביקורת הזו על פני כדור הארץ, לא לפי שום סטנדרט.
התגובה שלי היתה בלי קשר לפוסט שלך.
יובל דרור פרסם פוסט על שעונים
http://www.popup.co.il/?p=2228
שדי ברור מאיפה הגיע ההשראה שלו-
מפוסט מוקדם באותו עניין של אורן הוברמן
http://oranhuberman.com/
וגם כאן
http://cafe.themarker.com/view.php?t=17280
ורק הקרדיט נשמט כנראה בטעות ליובל המבולבל
אדר,
את בטוחה שמדובר בחרמון עצמו ולא במתחזה? וגם לא הצלחתי להבין את הקשר בין שעונים לבין הפוסט שלך?
זה נראה לי מגוחך הרי בלעדיות בבלוגים היא דבר מטופש. אף אחד לא מאמין שמישהו יצליח לקרוא את כל הבלוגים בעולם ואפילו בלוגים שקוראים לפעמים מפספסים פוסטים.
אני מאמין שאם היא הייתה מעתיקה את זה מאחד האתרים למעלה היא הייתה נותנת קרדיט
קלינגר: זו בדיוק הסיבה שזה חרמון.
גיובל: הבעיה בדרישה שלו היא אחרת. קרדיט נונתים לכותב המקורי, ולא לכל טריליארד הבלוגים שכתבו על זה.
כן, “השעון הדובר”, בלוג זה אכן קונספט מוכר. יפה שהצלחת למצוא שלושה.