פרסום ראשון, פרסום שני, פרסום שלישי

ב”אייס” דיווח אלכסנדר כץ (21.7.2010, 7:59, לפי הטיימליין שלו) כי בחדשות ערוץ 2 שידרו ערב לפני כן את נתוני המסחר בבורסה, למרות שלא היה מסחר בגלל ט’ באב. כמה שעות מאוחר יותר, אתר דה-מרקר דיווח בידיעה לא חתומה (21.7.2010, 11:55, לפי הטיימליין שלו) אותו דיווח בדיוק.

זה הנוהג בתקשורת הישראלית, לא לתת קרדיט למי שחשף את הסיפור לפניך (אייס לא נתן קרדיט ל-nrg מעריב, שפרסם את הסיפור ערב לפני כן). אבל זה לא נגמר בכך: בכתבות באייס ובדה-מרקר הופיע צילומסך זהה, אף שהתמונה בערוץ 2 אינה סטטית (ראו בצילומסך שאני שמרתי, הבדלים בעיגול שמימין לתאריך ובמכוניות על הכביש בשמאל התמונה). שם קובץ התמונה באייס channel2bursa1.jpg, ובדה-מרקר channel2bursa1[1].jpg. נו, באמת.

אייס:

דה-מרקר:

צילומסך שלי:

(תודה, עידן דורפמן).

תגובות

תגובות

Powered by Facebook Comments

תגובות

פרסום תגובה